Felkínálunk több csomagot is, amik alapján kiválaszthatod, hogy melyik a legmegfelelőbb neked és a cégednek.
Fontos tudnod, hogy mi nem hiszünk abban, hogy egy logó elég egy sikeres vállalkozás elindításához. Jól átgondolt üzenet és megfelelő stratégia kell a jó kommunikációhoz, így sokkal egyszerűbb lesz megtalálnod a megfelelő célközönséged. Épp ezért a három alap csomagunk egyikét kiválasztva és azokat kedvedre bővítve tudjuk elkezdeni a munkát veled.
Nálunk az arculattervezési folyamat nem ér véget a tervek átadásával, így nem kell olyan területen elveszned, amit alapjába véve nem is kéne, hogy érts. Mi intézzük a nyomtatást, így te már a kész terméket kapod a kezedbe. Így elkerüljük azt, hogy a végtermék nem úgy néz ki, ahogy azt a terveken bemutattuk neked. Kiváló nyomdákkal dolgozunk együtt, így nem fog gondot okozni semmilyen elképzelés.
Az egyik legkiábrándítóbb dolog az, ha a Googleból igyekeznél eljutni egy vállalkozás weboldalára és a gombra kattintva a Facebook oldalára visz, ahol soha nem találod meg a megfelelő választ a kérdésedre, mert nem jól kereshető. Kíméld meg ettől az ügyfeleidet, mert lehet, hogy ezen múlik, hogy a te szolgáltatásod, vagy terméked válasszák.
Ha szeretnéd megkímélni a leendő ügyfeleidet ettől, akkor válaszd a Webfejlesztés csomagunkat és mi az elejétől a végéig felépítjük a vállalkozásod vizuális megjelenését és platformot biztosítunk neked a kommunikációra.
A weboldal átadása után pedig lehetőséged van rá, hogy továbbra is mi felügyeljük és kezeljük az oldalad, vagy te magad megtanulod az alapok csínját-bínját. Ehhez a segítségedre leszünk egy videó sorozattal, ami lépésről-lépésre végig visz a weboldal kezelésén, tartalom feltöltésén.
Én leszek az, aki felelni fog a márkád vizuális kialakításáért, amely segíti a megfelelő kommunikációt és pozícionálását a piacon. Továbbá megtervezek és elkészítek neked egy weboldalt, amin összefutnak a szálak és ahol mindent elmondhatsz magadról, illetve a vállalkozásodról. Mindezek eredményeként lesz egy profizmust és megbízhatóságot sugárzó branded.
Én leszek az, aki kézben tartja és menedzseli a Facebook és Google hirdetéseidet. Ezek az online hirdetések segítenek növelni márkád ismertségét, forgalmat generálnak a weboldaladra, új vásárlókat vonzanak a webshopodba, vagy boltodba. A Facebook és a Google hirdetések segítségével a lehető legpontosabban el tudjuk érni a célcsoportodat és nyomon követhető, mérhető eredményeket kapunk.
Én leszek az, aki gondoskodik arról, hogy online és offline anyagaidba magas minőségű, profi fotók kerülhessenek. A képeken keresztül elmesélheted vállalkozásod történetét, illetve közvetítheted márkád üzenetét a célközönséged számára. Legyen szó, enteriőr, exteriőr, vagy portré fotózásról, mindenben a segítségedre leszek.
Fontos tudnod, hogy mi nem hiszünk abban, hogy egy logó elég egy sikeres vállalkozás elindításához. Jól átgondolt üzenet és megfelelő stratégia kell a jó kommunikációhoz, így sokkal egyszerűbb lesz megtalálnod a megfelelő célközönséget.
Viszont ez az állítás nem feltétlenül igaz minden vállalkozásra, ahogy semmi, így ez sem teljesen fekete vagy fehér.
Ha te kizárólag egy olyan termékkel vagy szolgáltatással vagy a piacon, ami mellőz bármilyen reklámot, legyen az online vagy offline, gondolok itt egy nagyváros főterén lévő fagyizóra, ebben az esetben elég lehet csak egy logó. Mert ha csak nem árulsz borzalmasan rossz fagyit, nagy valószínűséggel mindig lesz vendégköröd. De itt is meg van rá a lehetőséged, hogy egy-két fokkal jobb legyen a fagyilapod, mint egy wordben megírt és lelaminált csoda. Hozzá teszem, ezt is lehet igényesen csinálni.
Az egyik legkiábrándítóbb az, ha a Googleból igyekeznél eljutni egy vállalkozás weboldalára és a gombra kattintva a Facebook oldalára visz, ahol soha nem találod meg a megfelelő választ a kérdésedre, mert nem jól kereshető. Véleményem szerint kíméld meg ettől az ügyfeleidet, mert lehet, hogy ezen múlik, hogy a te szolgáltatásod, vagy terméked válasszák.
Hozzá teszem, hogy ahol azt látom, hogy felesleges a nagyobb vagy akár a közepes weboldal, mert a vállalkozás adott helyzete, mérete, vagy a tematikája nem igényli, ott egy landing page-et szoktam javasolni. Ezek jóval olcsóbbak, mint egy nagyobb oldal, de mégis van hová érkeztetni az érdeklődőket.
Létezik a másik oldal is, ahol nagyobb volumenű tartalmat szeretnének megjeleníteni egy kisebb oldalon, ami kontraproduktív lehet, mert túlzsúfolt és átláthatatlan lesz az oldal.
De a válaszom röviden… igen szükséges egy weboldal.
Ezt stúdiók és grafikusok válogatják, de mi mindenképp azt javasolnánk, hogy olyan céget bízz meg az arculattervezéssel, akik intézik a nyomdát, mert ez része a folyamatnak.
Ezt több dolog miatt is fontosnak tartom!
Az egyik, hogy így nem kell olyan területen elveszned, amit alapjába véve nem is kéne, hogy érts.
A másik, hogy ezzel elkerüljük azt, hogy a végtermék nem úgy néz ki, ahogy azt a terveken bemutatták neked.
A harmadik pedig, hogy egy névjegykártya, vagy szórólap olyan, mint a kézfogás. Csak annyit mondok, hogy „döglött hal”. Feltételezem nem kell tovább magyaráznom. Sok esetben ezeken keresztül találkoznak a vállalkozásoddal először és ilyenkor mindenkiben kialakul egy érzés.
A legellentmondásosabb az tud lenni, ha egy vállalkozás magát prémium kategóriába sorolja, de a névjegykártyája, vagy szóróanyaga, nem tér el az átlagtól, simán csak mert túl drágának gondolja, vagy mert nincs tisztában a lehetőségekkel. A nyomda nem mondja, mert miért is kéne tudnia, a megrendelő pedig nincs tisztában ezekkel, mert hát miért is lenne.
Social media management, szövegírás
Samu Cynthia
Én leszek az, aki kidolgozza az üzleti céljaidnak megfelelő social media stratégiát, és segítek, hogy profiljaid is egységes és profi képet tükrözzenek a vállalkozásodról. Továbbá megírom a weboldalad szövegét, méghozzá úgy, hogy az a Google-nak is megfeleljen. Sőt, ha szeretnéd, elkészítem és menedzselem a hírlevél kampányaidat.